עריכת הוידאו

עברתם את יום החתונה בשלום, הצלמים הגיעו בזמן וביצעו את עבודתם נאמנה וכעת אתם מצפים בכיליון עיניים לראות את התמונות וסרטון החתונה שלכם ובצדק. אך כיצד מוודאים שהסרט הערוך יהיה לפי טעמכם האישי ולא לפי טעמו של העורך? אגלה לכם סוד שלא רבים הצלמים והעורכים שיגלו לכם זאת. מותר לכם לבוא בדרישות ואנו מחויבים כמובן לבצע. איך זה בדיוק עובד? בדיוק כפי שמצוין להלן:

יש לכם אמירה בעריכת סרט החתונה – נצלו זאת!

מספר ימים לאחר צילום חתונה, יגיע לביתכם החומר הגולמי המצולם – כולל תמונות וסרט ארוך של כל האירוע. וכאן אתם ודעתכם האישית נכנסים לתמונה – במידה וישנם קטעים ספציפיים שאתם רוצים או אולי לא מעוניינים להכניס לסרט שלכם, הרי שניתן לפרט באופן מסודר את דרישותיכם ולהעבירם לצלם שטיפל בכם מתחילת הדרך ועד סופו. רק לאחר מכן, עורכי הצילומים מתחילים בעבודת העריכה ומרכיבים סרטון לפי דרישותיכם המדויקות.

מה ניתן לכלול בין דרישות עריכת הוידאו מן הצלמים והעורכים?

איזה מוזיקת רקע אתם מעדיפים בכל מקטע, כיצד לערוך את מקטע החופה? ואולי בכלל תרצו ללוות גם את צילומי החופה בשיר ספציפי ברקע (אולי תפילות הרב)? מאילו קטעים תרצו להימנע, אולי תרצו בכלל לשלב קטע ספציפי בסלואו מואושן ואת ריקודי הלימבו להריץ בשיא המהירות?  ועוד ברוח הדברים.

כל ההערות הללו מסייעים לעורכים להתמקד ולבצע את העריכה לא רק שבקלות רבה יותר, אלא גם בהתאם לדרישות שלכם, בכך חוסכים לכל המעורבים עוגמת נפש, טרטורים רבים וחוסר מרוצות, מאורעות  שיכולות להעיב ולהשאיר טעם מר מאירוע כה נפלא. היכולת שלכם לבקר ולסייע לצלמים ולעורכים בעריכה, מאפשרת לכם לקבל סרט וידיאו ערוך לתפארת ובדיוק לפי טעמכם האישי. סרטון שייזכר לעד ויהיה העדות לנישואין שלכם לדורות שעוד יבואו.

מה הופך את עריכת הוידאו ב-MD-studio לכה מוצלחת?

ראשית צוות העריכה המקצועי שלנו, צוות הצלמים שמבצעים עבודה נפלאה הן בסטילס והן בוידיאו, חדר העריכה המקצועי המנוהל על ידי בוגרי בית ספר לקולנוע, יצירתיות בלתי נדלית וסגנון עריכה וצילום מגוונים.

MD-studio מזמין אתכם ליהנות משירותי צילום אירועים, הפקת ועריכת וידאו, מצילום חתונה על ידי צלמים מוכשרים ובעלי ניסיון ארוך שנים, מהפקת בוק בת מצווה ובל נשכח – אנו מזמינים אתכם להמשיך ולחייך מכל הלב גם לאחר שצפיתם בסרט חתונה ערוך. צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 08-9389057 או השאירו פרטים דרך אתר האינטרנט שלנו ונחזור אליכם בהקדם!