הפקות וידאו

MD-Studio מתמחה בצילום מגוון אירועים, החל בצילום חתונה, דרך צילום סרטי תדמית, וידיאו קליפים מבוימים וכלה בפרומונים. אצלנו תמצאו מחלקה ייחודית לשם כל שירותי צילום ועריכת וידאו והצלמים המנוסים שלנו לשירותכם בכל נושא של צילום האירוע בוידאו. כאן לא תמה הייחודיות שלנו – לרשותנו עומד חדר עריכה מתקדם, המנוהל על ידי בוגרי בית ספר לקולנוע אשר הינם בעלי חשיבה יצירתית וסגנון מגוון – בין אם אתם מעוניינים בצילום ועריכת וידיאו קלאסיים או צילום חדשני ומטורף – הצוות שלנו הוא הכתובת הנכונה עבורכם.

הליך עריכת הווידאו

טרם האירוע מבצעים תיאום ציפיות – בירור של את מי יש לתעד או איזה אירוע רוצים לצלם, מה מטרת האירוע, מה סגנון הצילום שמארגן האירוע חושב עליו ובאילו אמצעים נדרש בכדי להשיג כל זאת. בעת האירוע נגיע עם צלמי הוידאו (ובמידת הצורך גם צלם סטילס) מבעוד מועד להכרת השטח ולהצבת הציוד הדרוש על מנת שעם תחילת האירוע, הצילומים יעברו ללא תקלות. הצלמים המיומנים שלנו דואגים לצלם בציוד מתקדם המפיק איכות צילום בלתי מתפשרת.

בתום האירוע החומר הגולמי מועבר ללקוח לשם סינון ראשוני והדגשת נקודות חשובות עבורו ולאחר מכן הוידאו נכנס לחדר העריכה היצירתי שלנו. שם כל אחד מן המקצוענים יוסיף נדבך נוסף להפקת הוידאו והרי לכם וידאו איכותי לפי דרישת הלקוח ועם הטאץ' הייחודי שלנו.

מקצועיות ללא פשרות

רק ב – MD-studio תמצאו את כל מבוקשכם בנושא הפקות וידאו – מגוון של צלמים העומדים לשירותכם בין אם בצילום חתונה, צילום בוק בת מצווה, צילום אירועים, צילום אירועי אופנה, אירועי השקה, צילום סרטי תדמית, ימי הולדת ועוד. איכות הצילום והעמידה בדרישות הלקוח להפקת וידאו מושלם, הם בראש מעניינינו ואין אנו שוקטים עד השגת שביעות רצון הלקוח!

אם גם אתם מחפשים צלמים לצילום אירועים מגוונים, בעלי ניסיון עשיר, יצירתיות מוכחת ובכלל, בעלי יכולת הפקת וידיאו לכל אירוע, גם אירועי חברה – MD-Studio לשירותכם, כדי להפוך את האירוע שלכם לנוצץ ובלתי נשכח לעוד שנים שיבואו, צרו קשר עוד היום בטלפון  08-9389057 או באמצעות האתר MD-studio ונשמח להעמיד את מיטב הצלמים והעורכים לשירותכם!