בחירת צלם

צלמים יכולים לשרת את בעלי האירועים או מקבלי השירות במגוון תסריטים. התסריט הנפוץ ביותר הוא האירוע המשפחתי הגדול: בר המצווה, בת המצווה או החתונה. יחד עם זאת, ישנם מקרים נוספים בהם אנו נזדקק לצלמים. כאשר אנו מעלים השקת מוצר חדש של הסטארט אפ שלנו, מופע מוזיקלי חדש בבעלותנו, או כל אירוע אחר אשר במסגרתו אתם או המוצר שלכם עומדים במרכז, נהוג להשכיר חברת צילום אירועים. בחברת הצילום MD-studio מתמחים בצילום סטילס ווידאו מכל הסוגים: סגנונות צילום בלתי שגרתיים ויצירתיים, סגנונות צילום קלאסיים, מודרניים ועוד.

כיצד נבחר את הצלם שלנו?

ראשית כל, חשוב להבין האם מדובר בצלם שנועד לצרכים שלכם. אם הנכם צריכים צלם חתונה, בר מצווה או אירוע דומה, רצוי לבחור צלם בעל ניסיון באירועים אלו ורצוי להתרשם מרקורד וההמלצות שהולכות לפניו. כמו כן, כדי לבחור בצלם חתונות מוצלח באמת, רצוי לשים לב לפרמטרים נוספים כגון עמידה בלוחות זמנים, תיאום ציפיות, סגנון צילום ועריכת אלבומים, עלויות ושירותים נלווים ועוד.

יחד עם זאת, כאשר אנו בוחרים לצלם אירוע אומנותי כמו אינגליש ברייקפיסט, מופע מוזיקה אתני, מופע ריקוד ועוד – יש צורך לשכור חברת צילום אירועים בעלת אוריינטציה לאירועים אומנותיים, בעלת יצירתיות ויכולת עריכת קליפים ייחודית.

ניואנסים נוספים בבחירת הצלם

יש לוודא כי חברת הצילום תספק לאירוע שלכם הן צלם סטילס והן צלם וידאו. כאשר ישנו סנריו כדאי לוידאו, צלם הוידאו חייב להיות על המשמר ולתעד זאת. באותו אופן, עמידה בפוזה מחמיאה במיוחד בעלת צל אומנותי מובהק מחייבת צילום תמונת סטילס. משימות כמו צילום חתונה או הפקת בוק בת מצווה אינן מובנות מאליהן ומומלץ לקחת רק צלמים בעלי ניסיון ענף בתחומים הללו, בייחוד כשמדובר בעבודה עם ילדים או בצילום אירועים אמנותיים.

MD-Studio לצילום אירועים מושלם

ב- MD-studio מתמחים גם בצילום אירועים סטנדרטיים וגם בצילום אירועים ייחודיים ואומנותיים. בדקו את מאגר לקוחות העבר שלנו, הציצו בסרטונים שצילמנו וערכנו ולא תצטערו! העבודה שלנו מדברת בעד עצמה. הצלמים שלנו ישמחו לייעץ לכם ולהעניק לכם מהניסיון העשיר שלנו תוך תיעוד זיכרונות באופן ייחודי ויצירתי בהחלט.

להזמנת צלמים ולמידע נוסף אודות צילום אירועים מכל הסוגים יש לפנות לטלפון  08-9389057 או לאתר האינטרנט של MD-studio ונשמח לעמוד לשירותכם!